19 feb. 2011

my first blog experience

 Cand incepi sa descoperi placerea unei pasiuni noi, incepe o noua etapa in viata ta. Din acel moment, multe din activitatile pe care le faci zilnic se raporteaza la noua pasiune, la sentimentul de multumire pe care ti-l starneste. Fotografia mi-a schimbat mult perspectiva asupra lumii. Am devenit mai atenta la ceea ce vad si la ceea ce pot intelege din interpretarile ochilor mei, la culori, la ceea ce pot expima acestea.
Fotografiile noastre spun multe despre noi. Eu nu vreau sa transmit prin ele un mesaj in mod special. Vreau astfel sa imi pastrez amintirile, dar si sa impartasesc cu ceilalti ceea ce mie mi-a placut si m-a bucurat la un moment dat.
Blogul meu nu este decat o calatorie prin fotografiile pe care
le-am facut de-a lungul ultimilor ani. Nu am pretentia de a fi un 
bun fotograf. Sunt doar un om pasionat de fotografie.  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu